dijous, 4 de febrer del 2010

El misteri de la maleta incomplerta



Ningú va dir que fos feina fàcil, ho se, però que m'estigui passant això a mi...a mi!! la campiona mundial de Tetris abatuda intentant fer la maleta!! Això és imperdonable...




He pensat que necessitava ordenar un xic les idees per així intentar no descuidar-me res. Així que per tots aquells que com jo sempre teniu la sensació de estar descuidant-vos milions de coses, aquí va un llistat bàsic de que portar en una maleta per fer ruta:

- 1 pantaló curt

- 2 pantalons llargs

- 4-5 samarretes

- Roba interior + mitjons(5-6 parells de cada)

- Pijama

- Polar/jersei de llana

- Impermeable

- Leotardos/samarreta tèrmica (en cas de països de fred)

- Lot

- Corda + pinces d’estendre

- Portadocumentació

- Tovallola (si pot ser mini-vileda millor!)

- Pareo fent de tovallola de platja

- Sac de dormir

- Bambes/Chiruques /Xancles dutxa/Sandàlies resistents

- Llibreta + bolis

- Crema del sol/Aftersun/Crema hidratant/ Crema de cacao

- Mini-necesser amb lo impresscindible

- Mini-farmaciola

- Toaletes de Bebè (recordem que la diarrea del viajero és molt traïcionera)

- Candau

- Kit costurero

- Rinyonera

- Navalla (tb pot ser útil un taper)

- Cintes/mocadors pel cabell


I fins aquí ha arribat la meva inspiració...la sensació de deixar-me coses persisteix tot i els meus intents de engreixar aquesta llista ja quasi interminable. Si algú se li acut alguna cosa important que m’estigui descuidant...animeu-vos i escriviu-me aquí sota!!!! Merci, entre tots aconseguirem tenir l’equipatge perfecte!!!

:

1 comentari:

  1. gemoidins!!! a mi no se m'acut res més...però amb això suposo que vas ben equipada i de sobres!!! vinga, que ja falta menys per a l'inici de l'aventura!

    ResponElimina