divendres, 26 de febrer del 2010

M'agrada, m'agrades



M’agrada. M’agrada el fum sortint per les xemeneies i l’olor a fusta cremada. M’agraden les bufandes de llana que són tan llargues que arriben a embolicar dos colls. M’agrada torbar la pedra més plana de tota la platja i aconseguir que faci més de 3 bots sobre de l’aigua. M’agrada sentir-me una autèntica disco fashion quan porto els cascos amb la música a tota pastilla pel mig del carrer. M’agraden les petites porcions de xocolata desprès de dinar. M’agraden les botigues de queviures i la paraula queviures. M’agrada l’olor de casa meva el dia de Nadal. M’agrada el nus a la panxa que sento quan et veig, i el que sento quan t’enyoro i penso en tu. M’agraden les disfresses sobretot si són d’objectes i el barrets de copa. M’agrada veure les crispetes com es formen saltant com boges i el sorollet que se sent mentre ho fan. M’agrada respirar l’aire de Buenos Aires, escoltar el seu parlar, passejar les seves llargues distàncies, el cementiri de Recoletta i el bon temps. M’agrada estar aquí. M’agrada.


2 comentaris:

  1. i t'agradarà més filomen.. time al time...relax and enjoy..la única verdad.

    a mi m'agrada menjar pressecs a l'estiu estant asseguda prenent el sol ;)i els homes que passegen gossos!

    ResponElimina
  2. a mi m'agrada llevarme a l'hora que vulgui. M'agrada cantar cançons a veus, sobretot per fer curts els viatges. M'agrada viatjar i que m'expliquin viatges, com si així viatgés jo també.

    ResponElimina