dilluns, 6 de desembre del 2010

El Bolson -Birra, pink memory, pluja i amics-

Arribem a el Bolson amb moltes expectatives ja que ens n’han parlat molt be. Trobar un lloc barat per dormir, com pel que sembla en tota la Patagonia, és bastant impossible, així que ens fotem una super patejada fins l’altra cantó del riu on hi ha un hostel que et deixen acampar al jardí per 15 pesos per persona. Ostia!

Anem a buscar algo per menjar a la fira artesanal que s’instal•la els dimarts, dijous, dissabtes i diumenges a la plaça principal i mentre demanem unes empanadas i un sandwich de milanesa....Catalans! ostres estem a tot arreu! Coneixem a l’Angie, l’Ester i el Mauricio, dos enfermeras de Barna i un italià de Milan. Visca!!! Fem molt bon rollo i seguim visitant el poblet i la fira tots junts. Al vespre anem a fer una cata de cerveses en una de les fabriques locals, ja que el Bolson és famós per les seves cerveses artesanals. Provem 5 tipus diferents (frambuesa, frutilla, roja, negra y rubia) i ens decantem per les rojas i rubias. Se’ns fa tard i ens quedem a sopar i a fer la xerradeta a la cerveseria.

Al mati següent esta pronosticat mal temps però tot i això ens animem i anem tots junts cap al Lago Puelo. Fot una mica de rasquilla i el dia no acompanya massa però fem un cafetó, pugem al mirador del llac i dinem per la zona abans de tornar al Bolson. Per sopar anem a fer una super parrillada en un restaurant que ens recomanen i descobrim que la entranya no son budells si no una mena de filet de carn molt tendre que ens encata i surt molt bé de preu! Ñaaaaaammmmmm!!!!!!!!

El dia següent el Mauricio ens deixa i pilla un bus per seguir el seu viatge cap a Bariloche. A canvi però ens trobem el Toni, un noi d’Olot que viu a Vic molt i molt catalanista que ens contagia del seu esperit nacional. Tot i que tenim la intenció de fer tots junts una excursió al Cajon del Azul...PLOU!!! no ens ho podem creure! El primer dia que ens plou en tot el viatge! Buuuuuffffff!!!!!!! A més de canviar-nos de hostel perquè l’ambient de artesano semidrogadicte del nostre no ens mola i perquè dormir amb tenda si plou no ens motiva, decidim passar el dia fent birretes artesanals, cafès, llargues converses i jugant al Pink Memory (aquest joc que ens van ensenyar les nostres estimades perdudes triomfa alli donde va!!!jeje!!). Ens ho passem de conya tot i la pluja i ens quedem fins les tantes fens revanchas a les cartes. Quin vici!!!!! (Triple afortunada!!! És triple afortunada!!!!jeje!!! Només me’n volia assegurar.....jeje!!!)

El matí següent s’aixeca un dia de coña i decidim fer l’excursió al Cajon del Azul que havíem posposat el dia abans. Agafem tots els cacharritos per dormir allà i comencem a fer camí. L’excursió és bastant de costellada i ,tot i parar per refrescar els peus a les aigües congelades i de color turquesa del riu, arribem a mitja tarda després de 4 hores de caminadeta tranquil•la.
Dormim allà i ens estem fins tard fent rebanches i rebanches al pink memory.

El mati següent baixem pel mateix camí i arribem de nou al Bolson a l’hora de dinar. Tots 5 seguim camins diferents, l’Adrià i jo seguim el nostre camí cap al sud i ens hem de despedir dels nostres amics. Han estat uns dies molt guays i en molt bona companyia. Com tots son de la terra ens queda l’esperança de retrobar-nos per allà. Bon viatge nois!!!!