dilluns, 29 de març del 2010

Eres la reina del POP


Estic cansada d’estudiar a casa. Em dutxo i em poso el meu vestit dels diumenges, m’armo amb els meus apunts de gine i em disposo a anar a estudiar a la Biblioteca Nacional.
A poques cuadras de casa (a Santa Fe amb Coronel Diaz) em crida l’atenció un bar a una terrassa atestada de gent. Tothom pren el sol, llegeix el diari i xerra acaloradament. A l’interior només hi ha una noia teclejant en una calculadora i anotant obstinadament xifres incomprensibles en un full. Les taules són de fusta rústica amb un xapat de color granat. Decideixo entrar i demanar el tradicional cafè amb llet amb les 3 medialunas.
En qüestió d’una hora i mentre jo llegeixo concentrada els càncers d’endometri el bar s’omple inesperadament d’una marea de iaietes que arriben puntualment a fer el cafè de les 17h.
Totes porten sabates de taló altes, clips i passadors de cabell d’allò més elegants, els llavis pintats de color vermell passió i colorete ben marcat per a realçar els galtes. Les ulleres de sol a la moda les porten inclús dins del local i els hi ocupen tota la cara, l’ambient s’omple dels riures cacarejants que emeten mentre s’expliquen les novetats o fan safareig. El color de moda per aquesta temporada és el verd pastel. Bruses de ganxet, esquenes geperudes, taca-taques i bastons, però això si, totes de vint-i-un botons! Perles i agulles de pit, que els joies s’han de lluir! Els cabells blancs i els peluquins s’han apoderat del bar i la noia de la calculadora atemorida ha fugit. Jo i el meu cabell ros desentonem però he d’acabar el tema.
Són les 18h, les iaies elegants de cabell blans tornen a casa desprès d’haver passat revista a l’escala i haver mutilat la seva diabetis inflant-se a pastetes i pastissos durant tota la tarda. Avui tocarà sopar verdurets, que ens hem de cuidar!


2 comentaris:

  1. Té molt encant el bar!!! I les iaietes tb!!!! :) Sempre són així, ja sigui aqui o a la Conxinxinaaaa!! Com ha anat Gine? Era avui o dilluns q ve??? No sabia q feieu examens orals!!! Però segur q te'n surts d'allò més bé.. :) Jo encara sóc per Tamariu, però ara ja tinc ganes de tornar al món real i fer feineta... el q passa és q el mar atrapa, és com una enorme terenyina i aqui la vida és mlt plàcida i tranquila.... però ja tinc ganes de baixar i fer més cosetes!!! Haig de baixar de compres per BCN aviam si no em treuen del tot les coses d'hivern.. pk aki al juny farà fred no??? Si saps d'alguna cosa imprescindible q no puc descuidar-me a la maleta, diguem'ho!! jeje.. Per cert, el canvi a Pesos l'haig de fer millor des de Catalunya o un cop arribi a BSAS???? Un petonet monguuiiii et trobo mlt a faltar!!!!!

    ResponElimina
  2. Jeje!!!Tornar al mon real sempre costa però tard o d'hara s'ha de fer!

    Pel tema clima...si!al juny farà molt i molt fred!!!Imaginet algo aixi com anar a Cardanya en ple més de gener. Necessites un anorac i un polar com a minim!A més uns guants i una bufanda no et sobraràn. Ahh!!i sabates calentes!!! Pel tema canvi de diners sempre, sempre, sempre millor portar euros i canviar aki sobre la marxa. El canvi està a 5,20!No et recomano utilitzar la visa si només vens 1 mes excepte per pagar directament coses grosses!!!Un peto bonica!!!muuua!

    ResponElimina